Silkeborg Sejlklub har fået en ny hjemmeside

Klubbens mangeårige WEB-master Jens Hjort, har ønsket at overdrage stafetten, efter at have styret vores nuværende hjemmeside siden 2001. Vi skylder Jens en stor tak for det omfattende arbejde, det har været at bygge en hjemmeside op helt fra bunden og holde siderne ajour og aktuelle i 20 år.

Men den tekniske platform, der var moderne for 20 år siden, er i dag ikke længere tidssvarende, og giver nogle problemer omkring fortsat vedligeholdelse. Betalingsdelen har også kørt for sig selv på en anden server og ikke været tæt integreret i resten af hjemmesiden. Bestyrelsen besluttede derfor, at tiden nu var inde til en fuldstændig udskiftning af hjemmesiden.

Vi indgik derfor aftale med et eksternt WEB bureau om hjælp til opbygning af de nye sider, og efter ca. 2 måneders intenst arbejde er vi nu klar til at lancere den nye hjemmeside. Vi har dog også bevaret nogle udvalgte ting fra den gamle hjemmeside.

Du kan læse mere om den nye hjemmeside  i vedlagte introduktion: Silkeborg Sejlklub har fået en ny hjemmeside

Alle kommentarer og spørgsmål bedes rettet til mail webmaster@silkeborg-sejlklub.dk.