Sejlerskole

Her kan du læse om sejlerskolen og dens tilbud og aktiviteter

Sejlerskolen i Silkeborg Sejlklub varetager uddannelse og træning af voksne personer indenfor fritidssejlads. Sejlerskolens aktiviteter afvikles i klubmiljøet omkring sejlklubben.

Sejlerskole 1. Basisuddannelsen der henvender sig til personer, der ønsker en grundlæggende uddannelse, og viden om sejlads med sejl, herunder at erhverve Duelighedsbevis for Fritidssejlere.

Sejlerskole 2. Sejl sammen og få mere erfaring. Dette tilbud er til dig der tidligere har sejlet, men som gerne vil have mere erfaring.

Lær at sejle en sejlbåd – vi starter med praksis undervisning i maj

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Bjarne Hermansen på tlf: 29 20 56 53 eller på mail: sejlerskole@silkeborg-sejlklub.dk

Tilmelding til Sejlerskolen

Tilmelding er bindende. Pladser på begynderholdet tildeles efter “først til mølle”.

Vores kalender

Få et overblik over kommende arrangementer og turneringer.