Ledige bådpladser i Silkeborg Sejlklub

Mangler du en bådplads til din båd eller kommende båd, så har du nu muligheden for at få en plads i Danmarks måske smukkest beliggende sejlklub.

Silkeborg Sejlklub har i øjeblikke flere gode og attraktive pladser ledige. I den forbindelse søger vi bådejere, som kan se sig selv og gerne hele familien, som en aktiv del af sejlklubben både på vand og land.

Vores sejladsområde giver visse begrænsninger, og specielt kan dybdeforholdene på søerne give lidt udfordringer, så både med en dybdegang på over 1,40m anbefales ikke.

Vi kan tilbyde gode og hyggelige klubhusfaciliteter, selvbetjeningskran, mastekran, strøm og vand på broerne, slæbesteder for joller og meget mere.

Det vi forventer af dig som lejer af en af de ledige pladser er, at du kan lide at sejle, og at du kan lide at være en del af et sejlerfællesskab.

Vi forventer også, at du kommer med en båd, der er i yachtmæssig stand. I henhold til sejlklubbens regler betyder det

bl.a., at

• Båden skal være i fuld klargjort stand med mast, bom, stående og løbende rig og hvad ellers er sædvanligt for bådtypen, og som er nødvendigt for, at båden kan sejle for sejl.
  • Båden skal altid fremstå præsentabel. Det vil sige i pæn, rengjort og ryddelig stand.

Lyder ovennævnte interessant for dig, så prøv at gå ind på sejlklubbens hjemmeside og få uddybende information om priser så som kontingent, pladsleje, indskud, størrelse af pladser og meget andet eller ring til sejlklubbens havnemester Claus Olsen på telefonnr. 23 43 35 04.

Vi glæder os til at se dig.